Ezo-Pop-Art w klubie Bomba.

Ada Karczmarczyk.
Jestem producentką pozytywnej energii, orędowniczką drogi do światła i iskrą przemiany. Jestem ADA - a to optycznie symbol piramidy czyli budowli podwyższającej ludzkość na następny stopień ewolucji do Mistrza Wszystkich Mistrzów i symbol wagi czyli dążenia do sprawiedliwości, drogi środka, harmonii. Jestem łącznikiem wyciągającym doły do góry i otwierającym górę na doły, jestem mostem pomiędzy tym co niespajalne, jestem wskrzesicielką umysłu uniwersalnego, turbo lewatywą do odbytu Saurona. Jestem sponsorowana przez Słońce, Krzyż, Byka, Lwa - astrologicznego patrona performerów. Jestem szkolona przez Mistrza wszystkich Mistrzów na wydziale Sztuki Wszystkich Sztuk. Moje niewidzialne królestwo zaczyna się w popkulturze prowadzi przez sztukę do duchowości. Jestem Białą Dodą Polskiej Sztuki Najnowszej, Nową Falą Świętej Wody, Królową Nowej Mentalności.
Czyli jednym słowem - Nie lękajcie się... :)

Sprawdź czy czeka Cię lepsze życie.

wernisaż w sobotę, 18 sierpnia, godzina 21:00
(oglądalne do 23 sierpnia)
Bomba
plac Szczepański 2/1 (mapa)


FACEBOOK
_____________________



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz