Pecha Kucha w Łaźni Nowej.



Pe-cza-kcza.
Prezentacje i pogawędki.

Wystąpią:

1. Hubert Jarzębowski: Miasteczka nieczynne do odwołania.
O podróżowaniu w miejsca, w które nikt nie jeździ.

2. Grzegorz Ziemiański: Pas startowy.

3. Ruda: Nie śpimy, lecimy!

4. Antek Zięba: Szata roślinna Alp Rodniańskich w Rumunii.

5. Andrzej Łazarz: Nowohuckie wieże.

6. Jerzy Michalik: Miałem ci ja w Australii motylarnię.

7. Andrzej Rodzik: o tym jak odnalazłem Łaźnię Nową, a Łaźnia pomogła mi wrócić do Mojej Pasji.
(o optoelektronice)

8. Anna Chawrona: Kiedyś byłaś seksbombą, teraz jesteś bombą, to idź i graj!

9. Adam Grzanka: Jak silne są męskie słabości.

10. Pokaz w terenie Stowarzyszenia Wyszkolenia Specjalnego.
samoobrona, alpinistyka, ratownictwo, nurkowanie



niedziela, 5 sierpnia, godzina 18:00
Teatr Łaźnia Nowa
os. Szkolne 25 (mapa)


FACEBOOK
_____________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz